Domeniul online este unul incredibil de competitiv. Pe scurt, daca vrei sa ai succes in online, va trebui sa faci ceva investitii in imaginea ta sau a afacerii tale in acest mediu. Vei ajunge astfel sa colaborezi cu o agentie de digital marketing, aceasta punand la dispozitie toate cele necesare pentru a te face vizibil pe toate retelele de socializare, dar mai ales in motoarele de cautare – anume Google.
Evident, intrebarea care trebuie pusa din timp este – cum identific o agentie cu adevarat buna? Acesta este un lucru greu de facut. Totusi, o intalnire cu reprezentantii unei agentii iti poate oferi destul de multe informatii pentru a lua o decizie.
Iata astfel cateva lucruri la care trebuie sa fii atent!
Echipa inovativa si proactiva
Marketing-ul digital este atat complex, cat si relativ usor de invatat. Pe scurt, este usor sa inveti principiile SEO, de exemplu, dar foarte greu sa intelegi cum functioneaza SEO tehnic si off-page. In alta ordine de idei, fiecare membru al fiecarui departament dintr-o agentie digital marketing stie cu ce se ocupa toti colegii sai.
Astfel, cand se pune problema unei sedinte de brainstorming, fiecare membru poate participa la inovarea unui proces sau unei proceduri. Departamentul de social media poate apela oricand la departamentul SEO pentru un text optimizat, ca la carte.
Acest aspect este unul important in orice tip de firma si ar trebui evidentiat ca atare in timpul intalnirii initiale cu reprezentantii agentiei.
Clienti multumiti peste masura
Atunci cand se lucreaza cu o agentie digital marketing, clientii pot fi ori multumiti, ori nemultumiti – nu prea exista cale de mijloc. O agentie de top va avea doar clienti multumiti, in mare – desigur, exista situatiile cand agentia incearca sau experimenteaza un domeniu nou si lucrurile nu merg neaparat optim.
Aceasta este si cheia! Atunci cand cauti testimoniale de la clienti/ fost clienti, cauta-le pe cele care tin de afaceri din domeniu/industria/nisa ta. Doar asa poti face o comparatie corespunzatoare, dupa cum s-ar spune.
Agentie cu servicii complete de marketing
Evident, nu vrei sa apelezi la o alta agentie de digital marketing (anume sa cauti una la fel de buna) atunci cand ai nevoie de un alt tip de serviciu. Acesta este principalul motiv pentru care nu ar trebui sa colaborezi cu o agentie care se ocupa exclusiv de SEO sau de social media, de exemplu.
In digital marketing, ai nevoie de full-service de cele mai multe ori. Desigur, daca ai un departament in-house de social media, atunci te-ai putea baza pe o agentie care ofera doar SEO.
Nu in ultimul rand, reprezentantii agentiei trebuie sa aiba un vibe bun, alaturi de care sa poti lucra si tu in liniste. Lasand la o parte recenziile pozitive din Google si imaginea agentiei, totul se reduce la oameni – daca acestia sunt cool si profesionisti, proiectele lor vor fi la fel.
Daca doresti sa experimentezi colaborarea cu o astfel de agentie, arunca un ochi pe site-ul TheMarkers.ro si familiarizeaza-te cu aceasta agentie digital marketing de exceptie – servicii complete, oferite in mod all-in pentru tine si pentru afacerea ta!