ParkLake, proiectul dezvoltat în parteneriat de Sonae Sierra şi Caelum Development, a încheiat noi contracte de închiriere, depăşind astfel 85 la sută din suprafaţa închiriabilă a centrului comercial, au anunţat joi cele două companii, potrivit Agerpres.
‘Noii chiriaşi reprezintă domenii variate, de la modă, accesorii, tehnologie, la articole pentru casă şi mobilă, activităţi recreative, servicii şi restaurante. Împreună, diversitatea chiriaşilor creează cea mai reuşită alăturare de branduri internaţionale şi naţionale, combinată cu un design uimitor, care va face din ParkLake una dintre cele mai căutate destinaţii comerciale şi de recreere din Bucureşti. Contractele semnate recent includ cel mai reprezentativ magazin Debenhams, desfăşurat pe o suprafaţă de peste 5.000 de metri pătraţi şi Grupul LPP – cu cele 5 branduri – Reserved, Mohito, Sin Say, House şi Cropp – pe lângă numele deja anunţate, H&M şi brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) şi Koton’, se arată într-un comunicat remis AGERPRES.
Străinii închiriază apartamente în Capitală chiar şi pentru 3.700 de euro pe lună
Ansambluri rezidențiale cu 460 de apartamente în centrul Capitalei. FOTOGALERIE
Dezvoltatorii construiesc apartamente cu suprafeţe utile sub limita legală – analiză
Te vei gandi de doua ori inainte sa iti iei o casa aici. Ce se ascunde in spatele imobilelor rezidentiale din sudul Bucurestiului
Proiectul ParkLake este amplasat în sectorul 3 din Bucureşti şi constituie o investiţie de 180 milioane euro. Potrivit reprezentanţilor celor două companii, lucrările de construcţie sunt în grafic, iar lucrările de structură se află în fază avansată, continuându-se cu partea de instalaţii.
‘ParkLake va fi un proiect unic în oraş. Succesul închirierilor înregistrat până în prezent va fi în curând completat de anunţarea altor branduri şi a altor progrese în dezvoltarea proiectului. Aşteptăm cu nerăbdare deschiderea din 2016, când vom putea oferi clienţilor noştri o experienţă comercială şi de recreere cu totul nouă, un omagiu adus ambianţei locale tradiţionale, printr-o arhitectură, zonă de restaurante şi terasă impresionante, şi marele avantaj al proximităţii parcului pentru activităţi recreative suplimentare’, a declarat David Sharkey, CEO Caelum Development.
economica.net
Related
comments