Originalitatea ramane cuvantul cheie in strategia de comunicare care trebuie adoptata pe retelele sociale ca catre o companie care vrea sa se promoveze prin continut de calitate. Desi Facebook are acum tendinta de a se diferentia de alte platforme datorita diversificarii instrumentelor oferite, alte platforme se bazeaza pe originalitate si, mai presus de toate, pe frecventa postarilor. Tinand cont de avalansa de retele sociale care a aparut si de nenumaratele posibilitati de a ne promova o afacere, puteti opta pentru o activitate buna si constanta de social media cu Tudor Communication.

Clientii nostri se intreaba adesea daca promovarea pe  retelele sociale merita sau sau nu? Raspunsul nostru variaza in functie de cat de des o firma respectiva are optiunea de a utiliza o retea pe care se o utilizeze pentru a vorbi despre ceea ce se intampla concret acolo. De fapt, este mai bine ca o firma care dispune de putin timp sa aloce comunicarii sale, sa lucreze mai mult la constructia site-ului sau web decat sa asigure o prezenta latenta pe o retea sociala.

Cheia comunicarii eficiente pe o retea sociala ramane frecventa de utilizare a acestei retele. O pagina putin folosita si dezinformata sugereaza ca afacerea nu functioneaza eficient, lucru care este total neatractiv pentru un client. Pe de alta parte, o pagina activa si corect construita atrage privirea utilizatorului de internet si incurajeaza informatiilor generate catre alte directii. Astfel, daca vei opta sa ai o activitate in social media cu Tudor Communication, specialistii nostri in acest domeniu se vor asigura ca, in permanenta, afacerea ta se afla in stransa comuniune cu cei care reprezinta public tinta. Comunicarea este cheia, puntea de legatura intre obiectivul unei afaceri si cei care pot deveni potentiali clienti sau chiar clienti finali.

7-2

Cu toate acestea, trebuie sa acordati o mare importanta asupra a ceea ce alegeti sa postati. Trebuie sa va ganditi cu atentie la imaginea pe care doriti sa o oferiti in functie de reteaua utilizata. Twitter-ul cere mai mult texte scurte si clare, percutante. Pe de alta parte, Facebook cere mesaje informative si actuale, timp in care Instagramul este mai implicat in ceea ce inseamna viata de zi cu zi datorita posibilitatii de a posta zilnic povesti.

Asadar, nu ezitati sa utilizati retele mai putin frecventate si interesante in acest sens. Instagram functioneaza ca un album foto, va permite sa distribuiti fotografii asociate textelor fara a adauga un link. Indiferent ce fel de servicii sau produse vindeti, in teresul este pur si simplu acela de a iesi in evidenta, sa castigi vizibilitate intr-un mediu in care concurenta este acerba.

Alege sa fii prezent in social media cu Tudor Communication – gasim mereu solutii inteligente pentru afacerea ta!